Näen kaiken, huomaan kaiken, tunnen kaiken

Minun suodattimeni eivät toimi,

Haluan turruttaa itseni etten enää tuntisi

Haluan jäädyttää aistini ja tunteeni,

Antakaa minulle lääke joka korjaa vikani

Kipulääke joka puuduttaa vaistoni,

Huppu joka peittää kasvoni

En pysty itkemään vaikka itkettää,

Pystyn huutamaan vain äänettömästi sisäänpäin,

Olen hyvä salaamaan, peittämään,

Itseäni vihaamaan

Ja olen hyvä kulissit pitämään

 

Mutta pinnan alla minä väsyn, kertakaikkiaan väsyn,

Virtani loppuu, en jaksa ärsyketulvaa,

Haluan rauhaan, haluan turvaan,

Haluan maan alle, haluan puumajaan, jonnekin,

Mihin vaan

Missä ei tarvitse jakaa kenenkään tunnetilaa,

Ei olla ukkosenjohdatin

Eikä tarvitse haudata tunteitaan ja olla kivipaatena,

Ja olla se mukautuva ja helppo,

Mukautua ja tehdä asioita teille helpoksi,

Antaa aina periksi,

Periksi niille joille ei missään nimessä periksi haluaisi antaa

Ja sitä samaa tuskaa joka päivä mukana kantaa

BLOGI.jpg